12 december 2013

Det är mitt i natten och här ligger jag i mörkret och bloggar lite, hihi
Jag kom hem ifrån jobbet vid halv tolv tiden. Haft en rätt så lugnt kväll. Julbord såklart, men jobbade bara 17-23 så inte speciellt jobbigt. Har varit hos Viktoria i Norrköping sen igår eftermiddag. Vi hade lite myskväll igår, åt tacos, snackade och glodde på tv. Idag när vi vaknat och ätit frukost stack vi ner på stan och spenderade dagen där. Jag fick med mig alla mina sista julklappar, så nu är det klart vilket känns grymt skönt! Ska slå in det sista imorgon!
 
Imorgon jobbar jag kväll och det lär bli fulltös kan man väl säga. Så det blir att ladda fram till 17 när jag börjar. Sen kör jag även hela helgen. Åh ni anar inte hur mycket jag längtar till nästa helg när vi kör sista julbordet. Ska bli så underbart att bara få koppla av, julpynta ordentligt hemma, klä granen och bara mysa med släkten. Sen ser jag fram emot att ev gå ut på juldagen, leta nyårsklänning på mellandagarna och så fara upp till fjällen runt den 29:e-30:e (har inte bestämt oss) ÄR SÅ JÄVVLLLAAA TAGGGAAAADDDD.
 
Men nu måste jag försöka sova lite.
Vi hörs. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0