13 december 2013

Glad Lucia på er, eller vad säger?
Jag har faktiskt inte gjort någonting som är så speciellt. Borde kanske käkat en lussebulle iallafall? Eller tittat på något Luciatåg, men nix. Har slagit in mina sista julklappar och lyssnat på Undet the mistletoe, det får bli min Lucia stämning.
 
Jag har suttit i princip sen efter frukosten nu och översatt mina praktikomdömen/praktik intyg till Engelska som jag ska ha med mig till Australien. Har faktiskt samlat på mig en hel del genom åren så kändes skönt att fixa så dom alla blev översatta. Så nu har jag lite bra ordning på den biten. Ska bara skriva ett CV och Personligt brev på Engelska framöver, men det tänkte Julia och jag pyssla med tillsammans. Annars börjar allting bli i ordning inför resan nu. Ska säga upp mitt gymkort framöver, fixa det sista med försäkringen efter nyår och annars är det bara spara, spara, spara nu så man får ihop så mycket fickpengar som möjligt till vi drar. Betalade slutfaturan på resan idag, 23 000 bara poff iväg. Känns lite galet. Men vet det kommer vara värt det. Nu kommer vi snart få våra flygbiljetter hemskickade. Ihhhhh. Kan inte fatta att vi ska åka snart!
 
Nu ska jag gå och laga mat, sedan göra mig iordning och åka och jobba.
Ha en trevlig helg
 
 
Snart snart snart chillar man häääär
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0