15 december 2013

Känner ärligt talat för att hångla upp den person på tv4 som bestämt att visa Kodnamn Lisa ikväll.
Är heeeelt slut efter alla julbord och allt slit i helgen, lägger mig i soffan och önskar det inte bara ska vara skit, så är det denna grymma film. Kan nog vara bästa svenska filmen någonsin, åh sån lycka. Tackkkkk.
 
Har varit på Luciatåg idag och tittat på alla småbarn som sjungit. Så himla söta och så underhållande, haha! Åkte dit efter jobbet en sväng. Sen när det var färdigt åkte jag ner och storhandlade innan Willys stängde.Men nu ligger min röv i soffan och här blir den kvar tills filmen är slut. Då ska jag lägga mig! Imorgon är jag ledig och då ska jag träna med Julia en sväng, slappa, tvätta, städa och sen på kvällen ska jag iväg med mamma och fika hos min gamla dagmamma. Ska bli skönt att vara ledig i allla fallll. 6 dagar innan vi får julledigt i ca 3 veckor, längtar!!
 
Hoppas ni haft en fin helg.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0