16 december 2013

Tänk att det bara är cirka en vecka kvar till julafton. Jag hoppas verkligen vi kan få lite snö, iallafall lite lite. Så det är lite vitt på backen åtminstone. Just nu får man ingen julkänsla alls när man tittar ut. Grått, regnigt och tråkigt. Inget vidare hörreni..
 
Idag har jag ledig dag och det känns väldigt skönt. Jag sov länge. Är helt förstörd på morgonen när jag vaknar. Känner mig medvetslös och som att jag skulle kunna sova en hel dag utan problem. Typ som att någon kört över mig med en traktor. Men tvingar mig upp för sova en hel dag är inte okej. Så idag gick jag upp vid halv elva, åt frukost och sen åkte jag ner till gymmet och mötte upp Julia. Så körde vi ett bra pass. Kändes bra som fan! Lite ångest att jag inte har haft så mycket tid till det nu senaste veckorna som jag velat. Men vad ska man göra. Jag tjänar ju iallafall bra med pengar :) När jag kom hem lagade jag köttfärssås och spagetti, tog en dusch och nu sitter jag i min säng och lyssnar på julmusik. Ska fixa lite med mina betyg som jag också ska ha med mig till Australien. Göra någon enklare översättning till Engelska så dom kan se vad jag läst för kurser och fått för betyg osv.
 
Puss
 
Åh vad jag längtar till nästa vecka när bästa släkten kommer hit, wiiii
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0