18 december 2013

 
 
Imorgon smäller det!!!!!! Längtar så jävla mycket, jag kommer dööö. Herreeeguuud!! Varje gång när jag ska se ett youtubeklipp (som jag gör 8749824924ggr om dagen) där det är en annons innan så kommer denna trailer. I freak ooouuut. Det är fan helt galet asså. Men nu är det bara 1 dag kvar!!
 
Idag ska vi träffas på jobbet när lunchen stängt och umgås, äta osv. Ska bli riktigt mysigt! Efter det ska jag åka ner och passa på att gymma. Annars är jag bitter över att det inte är någon snö. behöver lite julstämning det är ju bara ett par dagar kvar till jul nu. Känner mig lite stressad över allt som ska göras...julstäda, tillaga julskinkan, pynta, klä granen osv. Men jag hoppas jag hinner med det mesta i helgen. Ska försöka med det iallafall. Hoppas att det kan ge mig lite julefrid..hahah!
 
Nu ska jag skriva klart mina julkort och lägga dom på brevlådan sen börja göra mig iordning. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0