20 december 2013

Godmorgon kamrater!

Jag ligger fortfarande i sängen och har det skönt. Men ska alldeles strax gå upp och hitta på någon smarrig frukost. Idag skulle jag egentligen bara jobbat kväll och börjat vid fem men det hade kört ihop sig lite för min kära chef så jag ska börja redan nu vid tolv. Så troligtvis blir det en väldigt lång dag. Men det känns helt okej för är ju bara två dagar kvar nu innan julledigt. Dagens pass och imorgonkväll. Sen blir det att börja julstöka ordentligt. Måste få lite stämning nu innan julafton. Den ligger på noll idag, fattar inte alls varför..kanske pga att det ej finns någon snö...

Men nu ska jag försöka ta mig ur sängen och äta frukost under filten i soffan. Puss ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0