2013

Här kommer en liten tillbakablick på detta året i bilder. På höjdpunkterna. Jag har haft ett sånt sjukt bra år och med såå mycket kul!!
 
Startade 2013 i januari med att åka till Thailand tillsammans med Marcus och hade en sån underbar resa. Älskade Thailand som jag saknar så galet mycket
 
Jag tatuerade mig strax efter att jag kom hem

Behöver jag ens skriva något här? haha! Dessa dagar 22-24 april var dom bästa på hela året, jag skojar inte. Jag kan fortfarande inte förstå att jag var där och att jag tagit bilderna själv. Kommer nog aldrig fatta det..
 
Åkte till Oslo över 17e maj och hälsade på Viktor.
 
Firade Midsommar med bästavännerna i Kaggebo och hade det gryyymt.
 
Bråvalla 2013 som även det var ooslagbart. Saknar allt!! Hade så sjukt jävla kuuul
 
Tog med mig bästavännen till Öland, tittade på Håkan, drack alldeles för mycket alkohol och skämde ut oss över hela Borgholm. Meeeen så kul.
 
 Min lillebror tog studenten och jag var mycket stolt.
 
 Jag spenderade en massa tid i Kaggebo, vilket var helt underbart som alltid. Kan inte förklara den platsen, ger mig bara så mycket ro och avkoppling. Mitt guldställe.
 
 Jag fyllde 21 och vi hade en sjuk kväll ute. Jag gick all in så att säga, haha
 
 
Jag var på maskerad i Norrköping på Halloween
 
 Jag tog med mig Nermina och åkte till Stockholm över en helg och hade det så bra. Fynda på bloppis med Angelica Blick & Kenza :)
 
Drog till Ullared med brudarnaa
 
Kryssning med Viktoria, mamma och hennes polers
 
Märkte att jag ej har fotat så mycket under hösten. Men har inget minneskort till min kamera just nu. Förhoppningsvis har jag det snart. I Australien ska man väl försöka fota som tusan. Har iallafall haft ett sånt grymt år! Kommer avslutas på bästa sätt i fjällen med mina bästavänner och sen kliver vi in i 2014 som jag har svårt att tro att det skulle bli något annat än fantastiskt!! Här kommer en liten Mashup på massa av årets hitlåtar sen en liten lista om mig de gångna året. Enjoy!
 
 

Beskriv året med tre ord.
Händelserikt, roligt, utvecklande

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Att se Justin Bieber live, utan tvekan. Bråvalla och att boka Australien resan och spika det.
 

Har du blivit bättre på något?
Att våga och att tro på mig själv, klara av saker utan att tveka. Att sätta mig själv i första hand och se till att jag gör och tar beslut som jag mår bra av istället för att tänka på andra i före mig själv. Jag har även blivit bättre på att se vilka som är mina äkta vänner. Vilka som bryr sig om mig, som finns för mig och som vill vara i mitt liv och jag har lärt mig acceptera att vissa kommer försvinna med åren..

Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Jätte mycket saker. Reste utan föräldrar första gången som exempell.

Vad var extra dåligt med året?
Att jag många gånger inte känt mig tillräcklig för personer runt omkring mig. Att jag fightats endel med min självkänsla. Fått tala med mig själv och vända mitt sätt att tänka om mig själv ibland.

Vad var extra bra?
Att gå på Believe tour, oslagbart. Finns inga ord..

Vad lyssnade du på?
Jag lyssnade på mycket olika. Men två låtar som jag alltid kommer förknippa med 2013 är Wake me up och Can't hold us. Minns fortfarande stämningen på Bråvalla på campingen när alla körde Wake me up på sina stereos. Sen när Avicii skulle lira och alla stod där i publiken och väntade, det var svart på scenen och det var förväntan i luften och så helt plötsligt kom "Feeling my way through the darkness, guided by a beating heart, I can't tell where the journey will end, but I know where to start" från den svarta scenen och så var han igång. Magiskt!!

Vad skrattade du åt?
Oj, vad skrattade jag åt? Jag vet iallafall att jag skrattade mycket tillsammans med mina vänner.

Vad grät du till?
Jag grät till introt av hela Believe tour, hysteriskt som en riktigt fjortis när Justin kom ner med sina änglavingar. Börjar gråta när jag tänker på det och får gåshud över hela kroppen. En av de mäktigaste känslorna jag varit med om. Där kan vi snacka adrenalin.

Lärde du känna några nya människor?
Ja, helt klart! Det som jag är mest glad över är att jag och Nermina kommit varandra så nära under året. Vi började väl lära känna varandra redan 2012, men det känns som det är nu, 2013 som vi kommit varandra mycket närmare. Vi delar även ett otroligt stort minne som betyder lika mycket för oss båda, Believe tour. Kan även fortfarande skratta åt Angelica & Linda som vi träffade i Golden circle kön den 24 april. Jag har svårt att komma ihåg när jag senaste gången skrattade så hysteriskt så det verkligen sved i magen. Vi gjorde hela fucking kön, synd alla var så tråkiga runt omkring oss..

Och så slutligen; dina planer inför 2014?
Australien!! Ger mig iväg med Jullan 28 januari och sedan får vi se vart det tar mig. Planen är att vara iväg 5 månader och komma hem till den svenska sommaren. Men jag vill ta en dag i taget där nere och sen får vi se vart det tar mig. Har ingen lust att bestämma nu. Vi får se hur det går för oss där nere och vad som händer. Dock tar jag första bästa flyg hem och sätter upp mitt tält dirrrrrrr om Eminem kommer till Bråvalla ;) Wooopaaa.

 

GOTT NYTT ÅR


Kommentarer
Postat av: Nemii

Sitter här och ler medan jag läser. Du är underbar! ❤️

2013-12-31 @ 15:09:02
URL: http://worldmadness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0