21 december 2013

Sista julbordet på jobbet ikväll, jag är så jävla taggad.
Längtar tills man stämplar ut och går hem och vet att man har 2 veckors ledighet framför sig.
Julen och allt mysigt. Jag har julstädat undervåningen idag. Även ställt ut alla tomtar. Skönt att komma hem till ett rent och pyntat hus imorgonkväll. Jag ska göra mig iordning nu och åka upp till mamma innan jobbet. Ska ställa in skinkan i ugnen hos henne så ska den få stå där under kvällen när jag jobbar. Sover hos henne ikväll så imorgon griljerar jag den plus att vi ska äta julmat tsm med mamma. Sen är det julefrid här hemma i Värna som gäller. Klä granen och bara ta det lugnt. Ska bli så mysigt!
 
Men nu är det bäst jag sätter lite fart här.
Vi hörs
 
Detta härliga om sisådär en vecka meeed
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0