23 december 2013

Lite random start nu, men kan meddela att jag nu officiellt slutar med att dricka vin, HELT.
Jag får sån jävulsk huvudvärk dagen efter som vägrar ge sig. Har hatat mig själv hela denna dagen för att jag tog dom där 2-3(?) glasen med vin i lördagskväll. Vaknade med huvudvärk igår som inte gick över på hela dagen och vaknade även med skiten imorse så jag har vandrat omkring som ett lik hela dagen med ett tungt, dunkande huvud. Får fan paniiiik. Alvedon som vi hade hemma hjälpte inte heller. Men så var jag och pappa nere i Åtvid och handlade på förmiddagen så då fick jag med mig Treo och lila Ipren som ska vara effektivare. Och NU, efter en treo och två lila ipren känns det bättre. Men det sitter fortfarande kvar där inne. Och vaknar jag med helvetet imogon bryter jag ihop. Hårt. Fyy, snälla Gud om du finns kan du väl låta mig slippa det imorgon iallafall :( Ska ALDRIG mera dricka vin. Lovar. Synd att det är så gott bara..
 
Trots huvudvärken har jag ändå hunnit med endel. Sov 14h inatt. Somnade 20.00 igår och vaknade runt 10. Men inte ens de hjälpte mot huvudet. Men iallafall. Handlade som sagt med pappa efter frukosten och sen åkte jag hem och lagade Jansson frestelse och jag klädde granen. Efter det åkte vi en sväng till barndomsvännerna och fikade i Björs och sen stack vi hem igen och jag ställde mig i köket igen och gjorde köttbullar. Så kom grannarna och mamma förbi så vi har suttit hela kvällen och ätit mini julbord och fikat. Jättemysigt!! Ska erkänna att jag haft ganska mycket julstämning med julmusik, massa ljus, tänd brasa, julmat, glögg osv.
 
Imorgon är det Julafton. Kusinerna kommer på förmiddagen. Vi ska äta frukost här pappa, Fredrik & jag klockan 9. Sen är vi hos farmor och farfar hela dagen. Ska bli så mysigt!
 
Önskar er alla en riktigt GOD JUL!!
 
När vi gjorde knäck igår!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0