28 december 2013

En månad kvar tills jag lämnar er alla här hemma idag,
Så jävla spännande, det bara pirrar i hela mig. Ska bli så underbart med sol och värme.
Längtar eftet att kunna gå omkring i bikini och bara softa på typ Bondi beach hela dagarna. Woaahhh.
 
Igår var jag i stan HELA dagen med Viktoria. Så extremt mycket folk att det knappt ens var roligt. Men efter mycket om och men fick jag med mig lite av varje. Vi åkte hem från stan vid 18 och då skjutsade Viktoria mig till Åtvid sen drog jag hela vägen ner till Kisa och hämtade Emilias skidor jag ska låna över nyår. Var så jävla trött när jag kom hem vid 21. Hungrig också. Åt alldeles för mycket mat, tittade klart på Ensam hemma och sedan somnade jag på några sekunder.
 
Har varit vaken ett tag men känner mig lite lätt överkörd av ett tåg, haha!
Men ska gå upp och äta frukost och dricka massa kaffe så jag kommer igång.
Idag ,åste jag packa, storstäda mitt rum, tvätta och ikväll tänkte jag eventuellt slinga håret.
Annars bara chilla och ladda för ett par minst sagt galna (onyktra!) dagar i fjällen, hälsoresa som pappa sa! ;)
 
Men nu är det frukost som gäller!
Pusss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0