5 december 2013

Tycker det är den mysigaste tiden på hela året nu, advent.
Saknar bara lite snö, men det kommer nog snart hoppas jag.
Jag har precis ätit frukost framför tvn. Katy Perry filmen visades. Den är såå bra!
Och påtal om såna filmer fick jag sms av Nermina imorse att hon fixat två biljetter åt oss till Believe Movie så den 19:e smäller det. Ni fattar fan inte hur mycket jag läääängtar!
 
Hade eventuellt tänkt åka till stan idag och köpa några smågrejer och de sista julklapparna.
Men jag orkar inte. Ska sticka ner till gymmet en sväng innan jag börjar jobba istället.
Har ont i ena knät, vet inte om de blivit överansträngt av allt gående på jobbet. Så får ta det försiktigt.
Slaggar hos mamma ikväll också. Annars händer inte så mycket. Jobbar mest en massa julbord baraaa
.
Puss på er
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Eriksson

Gud vad fin sminkning! :)

2013-12-05 @ 16:02:08
URL: http://vveronicas.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0