6 december 2013

Go' middag

Jag ligger under filten i soffan och har ätit sen frukost. Sov länge och sen gick jag upp och bakade scones. Utanför är det snöstorm så detta var sån mysig start på dagen. Perfekt!

Jag börjar jobba om två timmar så vi får se vad jag ska göra innan dess. Blir nog inte sådär jättemycket. Hade fått mejl ifrån våran handledare på goXplore imorse om att våra flygresor var bokade och bekräftade. Åker 28 januari klockan 15 och landar på svensk mark igen den 23 juni klockan 13.45 om allt går enligt planerna. Känns så jävla overkligt!! Jag har svårt att förstå. Men så vissa stunder kan jag inse och gripas av panik. Att man ska lämna tryggheten här hemma, flyga sådär as långt som jag avskyr och lämna alla mina älskade vänner och min familj här hemma i fem månader. Oh Gud, nu fick jag lite panikattack igen haha! Vad har jag gett mig in på? Tur att jag är övertygad om att vi kommer få det grymt!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild!

2013-12-06 @ 19:04:24
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0