8 december 2013

Skönt det har varit med en ledig dag. Välbehövligt!
Har varit hos mormor och morfar med Fredrik och mamma, ätit tre-rätters middag och snackar en massa.
Kom hem där ifrån vid sju tiden. Sen dess har jag inte gjort något speciellt. Legat i soffan och slappat och nu har jag precis förflyttat mig till sängen. Är så jäkla kallt överallt i vårat hus! Så jag tänker ligga här under mitt täcke och sätta på en film nu. Ladda upp för kommande vecka då det ser ut att bli jobb 7 dagar i rad. Är lite osäker på söndagen, men annars jobbar jag hel vecka. Men det är bara att köra! Ska även hinna med en sväng till Viktoria som flyttat till Norrköping och sen en liten lunchdate + lite julklapps handling med min kära kusin eventuellt. Förhoppningsvis kan jag även klämma in några gympass. Mår så dåligt när jag tänker på att jag inte alls kan träna i den utsträckning som jag gjort hela hösten, men det finns liksom ingen tid för kvällspassen eftersom jag jobbar nästan varje kväll just nu och helt ärligt är det TVINGA sig dit på förmiddagarna som gäller om jag ens ska komma dit. När man jobbar sent på kvällen och så ska man börja vid 15 igen vill jag ta vara på mina lediga timmar hemma. Oftast är man jävligt sliten och har inte alls lust att sätta sig 20 min i bilen till Åtvid, träna och så sitta 20 min till hem. Men ska väl tvinga mig dit iallafall 2-3 gånger denna veckan. Onsdag eftermiddag och torsdag eller fredag förmiddag borde jag kunna få till iallafall. Tänker satsa på det!
 
Nu ska jag leta upp en bra film att se, sedan somna.
Imorgon är det en hysterisk dag på jobbet så det gäller väl bara att samla kraft. Börjar klockan 13.00 iallafall.
Puss
 
 
Detta motiverar endel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0