Miley

Blir så jävla förbannad över alla som sitter och skriver hatiska, kränkande och elaka saker om Miley Cyrus överallt!! Vad ger er rätten till att skriva såna saker om en människa? Även om hon är en offentlig person har hon väl känslor som alla andra. Det finns ingenting som skulle göra det mera okej att skriva så om henne än att göra det till en klasskompis. Makes no senseeee. Jag får damp asså. Oftast är det smygfeta, 30-40 åriga morsor dessutom och deras avundsjuka lyser så starkt så man blir helt bländad. Kallar henne äcklig, ful, hora osv osv. Oj, vilka härliga förebilder ni är för era barn. Konstigt att barnen sen sitter och nätmobbar på internet. Ursäkta mig, men vart någonstans är Miley Cyrus ful? Vem skulle INTE vilja byta ut sin kropp mot hennes? Hela hon är ju skitsnygg!!
 
Hon har varit väldigt extrem senaste halvåret och gjort utstickande grejer men hon vinner ju på det i längden. Hon gör ju allting medvetet för att hon vill få uppmärksamhet. Uppmärksamhet = mera folk ser henne, pratar om henne, lyssnar på hennes musik, ser hennes videos, köper hennes musik osv. Allting blir ju ett vinnande koncept i slutet. Hon vill ju bara sälja sin musik. Alla som tjatade så hektiskt och hatiskt om Wrecking ball videon, det var en sån skandal att hon satt naken på en boll. Herreguuuud. Jag kan rabbla upp x antal superstjärnor som varit nakna i sina videos. Alla tyckte det var så förfärligt. Men vilken video slog VEVO rekordet med mest views på hela youtube under 24h? Wrecking ball. = Miley är vinnaren trots allt hat. Vem vann bästa videon på EMA? Wrecking ball. Där stod hon ännu en gång som segrare. Haters makes her famouuus. Jag fattar inte grejen för om jag inte tycker om någon artist/musik ger jag fan i att lyssna på det. Inte fan går jag in på youtube och sitter och kollar och kommentar hat. Verkligen en uttjatad och störig mening, men skaffa ett liv. Hahha, härlig fritid asså. Människan är verkligen helt märklig ibland. Men just all hat och avundsjuka är så tydlig. Och jag tycker det är pinsamt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0