11 februari 2013

Godmorgon ♥

Jag vaknade vid klockan nio idag. Gick ner och fixade frukost och sedan har jag legat och tittat klart på Kalle Blomkvist som jag började se igår, men inte orkade se klart. Älskar Kalle Blomkvist!! Bästa Astrid Lindgren. Synd att det bara finns två filmer...nu har jag sätt båda tusen gånger snart, haha!

Idag har jag inget planerat. Jag tror jag ska dammsuga rummet för det har ju stått och samlat på sig en hel del damm när jag varit bortrest. Sen tänkte jag eventuellt baka bröd lite senare. Hade även tänkt snöra på mig löpskorna och sticka ut på en joggingtur. Känna lite på det, var ju ett tag sedan jag var ute och löpte nu. Ska bli skönt med en hemma dag iallafall. Tänkte börja med att gå ner och sätta igång en tvätt :)

Ha en bra dag!

Min frukost, mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0