12 februari 2013



Egotime, haha :) Vad gör ni? Jag har det så himla gött. Ligger i sängen med Take me home varvat med Believe Acoustic ur högtalarna och så har jag precis börjat läsa bok nummer 2 i E.L James grymma triologi. Femtio nyanser av mörker. Läste första i Thailand och kunde fan inte sluta läsa, känns som denna kommer vara minst lika bra. Såg även att de skulle bli film av dessa böcker, lär bli nästa stora succé isåfall tror jag.

Annars har jag inte gjort så mycket mera än att ha varit på gymmet idag. Känner mig frusen och lite svag huvudvärk...så ska bara ta det lugnt resten av dagen.

Ska fortsätta läsa nu och bädda ner mig under täcket. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0