22 februari 2013

Åhhh insååååg när jag skrev datumet att det bara är 2 månader kvar till Justin är i Sthlm!! Fan asså, vart har tiden tagit vägen??? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Annars dååå? Fredag och jag har jobbar 11-17. Lunchen började rätt lugnt...vi har haft lugnt typ hela veckan...troligtvis pga att det är sportlov och många är borta. Men iallafall fem över ett bara smackade det till...trillade in massamassa folk så det blev typ halv kaos. Maten tog slut och Thomas var stressad och lite arger som han lätt blir då ;) Så Sanna, jag & Mattias sprang omkring med svansen mellan benen och försökte hålla läget under kontroll & vara Thomas samt gäster till lags. Allt löste sig iallafall till slut. Även om vissa inte fick den mat dom tänkt sig för den var slut osv. Hahah. skönt att få känna att man lever ;) Förbredde inför morgondagen och sedan åkte jag hem.

Ska laga min saffrans fisksoppa och mysa framför teven ikväll. Blir jobb en sväng på dagen imorgon också, sen hem till Jessica och snacka lite skit :)

Ha en bra fredag & trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0