23 februari 2013

Så här dags om 2 månader ska jag snart få se världens bästa live!! Var bara tvungen, ursäkta att jag tjatar...

Slutade jobba halv fyra, skulle ha åkt till Jessica efter och träffat henne men det hade kommit förhinder för henne. Jag som sätt fram emot det kände mig less på att åka hem och sätta mig och glo hela kvällen så jag ringde Viktoria. Tur att hon typ alltid kan ses när man ringer ;) Så ska hem till henne ikväll och käka tacos och umgås! Blir nog en jättebra lördagkväll. Ser fram emot nästa helg då det äntligen är dags för lite festande, känner mig riktigt sugen nu!

Jag är ledig söndag-måndag nu, vi får se vad jag ska hitta på. Imorgon ska jag nog åka med Mamma och hennes kompis till Kaggebo. Titta till det och promenera lite. Åhhhhh, ni anar inte hur mycket jag längtar till sommaren när man kan åka ner dit och bara va. Helt sjukt!! Känns såååå lyxigt att jag har 3 hela veckors semester i sommar, förutom Bråvalla kommer jag kunna vara där nere massaaaa. Längtar så mycket!!

Ska strax sätta på mig något skönt och sticka iväg till Viktoria i Bjöörs! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0