26 februari 2013

Min statistik var visst körd i taket igår...hej & ho! Vet inte om jag fått en länkning någonstans? Men det var ju roligt att så många kika in....hoppas ni stannar ;)

Kom precis hem från Kisa. Stressade dit efter jobbet! Men det var roligt att se Emilia igen och även få en genomgång på LR-produkter osv. Köpte ingenting dock...försöker hålla i pengarna lite denna månad.

Resten av veckan ser ut såhär: Morgondagen- jobb från 16. Torsdag- Frulle-lunch pass, träning med Jullis. Fredag- ev. stan en sväng...20ÅRS FEST på kvällen, fett taggad. Lördag- Antagligen vara alldeles lagom bakis och ev jobba kvällen. Söndag- Fira min bästa kusse som fyller 20!!! Heelt ok. Fett taggad på fredag...men vad ska jag ha på mig??

Drar förövrigt till min saknade värmlänning Sofiaaaaaaa 16 mars. Då blir det Chris Brown-damp med alldeles för mycket alkohol i kroppen! LÄNGTAR SÅÅÅÅÅ ♥


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Kul med bra statistik :D

2013-02-27 @ 08:51:18
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Sofia

Ha en bra dag :)

2013-02-27 @ 11:12:26
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0