27 februari 2013

Kan inte riktigt förstå att det är 1:a mars om två dagar. Hur underbart? Våren kommer snart börja göra sig påmind och den är så otroooligt efterlängtad. Vårsolen, skinnjacka, converse, knoppar på träden och så den underbara vårluften.

Har precis bokat hotell inför Justin Bieber dagarna också. Det smyger sig bara närmre och närmre och jag undrar när fan jag ska fatta att jag ska se Justin fucking Bieber live? Längtar sååå innerligt jävla piss mycket. OOOOH!!

Solen skiner och jag tänkte ta mig kameran och gå ut och fotografera lite. Börjar jobba vid 16.00, så jag har ett par timmar att fördriva. Vad tycker ni om min nya design föresten?

Ha en bra dag i solen ♥
 
En bild på min tredje pojkvän dagen till ära :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0