5 februari 2013

Ville bara skriva att jag är hemma och att resan har gått bra. Fruktansvärt långtråkig och psykiskt jobbig som alltid. Fattar inte varför jag är så flygrädd??? Det är ju bland det säkraste man kan göra. Större risk att jag ska dö i mitt eget hem. Ändå envisas jag med att må dåligt och tänka tankar jag verkligen inte borde göra uppe i luften. Fyvalee!! Får väl helt enkelt konstatera att precis som vissa människor har fobier för ormar eller spindlar så förblir väl min flyrädslan. Men jag övervinner den gång på gång!

11 timmar och 50 min tog resan hem. Landade vid halv två i eftermiddags. Pappa hämtade mig och Macke och vi fick våra väskor nästan direkt. Stannade och käkade Mc donald's i Nyköping. Annars åkte vi raka spåret. Nu står min ögon i kors, har varit vaken i ett dygn. Ska sova i min ren bäddade säng och hoppas man inte vaknar alldeles för tidigt och är alldeles för jetlaggad :) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0