9 februari 2013

Godmorgon ♥
 
Jag har varit vaken sen åtta. Har dragit mig i sängen, duschat och bakat scones som jag åt till frukost. Inte alls dumt! Känns konstigt att klockan bara är kvart i elva och jag redan har hunnit med en hel del..haha! Ganska skönt att vara morgonpigg och få ut något av förmiddagen som jag annars är duktig på att sova bort...

Igår när jag kom hem från stan var jag ensam hemma. Så jag beställde med kebabtallrik hem, slappade i soffan och sen kom Fia till mig och gjorde mig sällskap ett par timmar. Vi pratade ikapp eftersom vi inte setts på sistone. Hon drog vid elva och då gick jag och la mig, somnade på typ två sek..haha

Idag ska jag ner till mamma. Hon fyller imorn så vi ska fira henne lite. Sedan ikväll blir det stan en sväng! Julia har ordnat ett event på Lorient med lite band som ska spela. Men tror de blir en rätt lugn och tidig kväll för mig. Känns som en liten förkylning håller på att krypa sig på....är väl standard när man kommer hem från utlandet? haha..

Ha en bra lördag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0