Hår & bio


Jag fick för mig att slinga håret lite MÖRKARE idag. Har länge varit sugen på en förändring när det gäller håret. Har ju varit blond ända sedan sommaren 2011 nu och börjar små tröttna. Är sugen på att bli mörkbrunett eller röd/brun men samtidigt är jag rädd att jag ska tröttna efter en månad igen och vilja ha tillbaka mitt blonda hår...då får man ju inte tillbaka det på en timme direkt. Måste ju färga tusen gånger. Så idag när jag var och handlade köpte jag med mig en Mörkblond och en Ljusbrun färg hem. Började slinga och körde varannan ljusbrun och varannan mörkblond. Vågade dock inte alls ha i det så länge för jag fick panik när jag såg hur MÖRK den LJUSbruna var..haha! Fick lite panik först då det kände smutsigt i färgen men när jag fick föna det och kamma igenom vart jag faktiskt riktigt nöjd. Det är lite mörkblont nu mera. Tänker ha det såhär nu ett tag så får vi se om jag trivs eller om jag framöver ska bli mörk i håret igen. Kul med lite förändring iallafall :)

Jag sitter och väntar på Marcus nu, vi ska åka in till stan och gå och se på Ego. Den verkar så himlaaa bra. Ska följa med hem till Macke sen. Har inte slaggat där sen innan Thailand, oupsi. Så ha en bra söndagkväll så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0