1 januari 2013

Jahopp mina vänner, då har vi lämnat 2012 bakom oss. Nytt år och nya möjligheter. 20 dagar kvar till Thailand också. Längtar så otroligt!

Hur var eran nyårsafton? Min var okej. Men lite besviken. Sista gången jag firade i Åtvid iallafall. Nästa år ska jag vara i fjällen, that's for sure. Ingenting kommer kunna slå det. Vi var hos Robin och käkade pizza och förfestade lite ett gäng sedan gick vi till Natt o bar men det var inte någon vidare höjdare. Ganska dåligt med folk, mest pack och ingen vidare musik. Men fick iallafall vara med mina vänner och det är ju viktigast. Vi stannade iallafall ända tills dom stängde vid 02 sen gick Marcus & jag hem till mammas lägenhet och sov.

Idag har vi bara slappat hela dagen. Jag var inte speciellt sleten när jag vaknade men ju mera dagen gick dessto sämre mådde jag..hha! Konstigt. Nu har jag iallafall fått i mig lite mat och börjat vakna till liv. Ska mysa ner mig i sängen med tända ljus och titta på Vampire diaries strax. Imorgon står de städning på schemat!

Hoppas ni hade ett bra nyår ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0