15 januari 2013

 
Hallå alla mina fans ♥

Idag har jag hängt med Viktoria. Fikat och pratat igenom senaste tiden vi varit ifrån varandra. Nu ses vi nog inte förrän efter jag varit i Thailand. När Viktoria åkt ifrån mig åkte jag hem till Julia och hon hjälpte mig att sätta i mina nya extensions. Så nu är dom i inför de kommande soliga veckorna. Feels good!

Är hemma i Värna nu och har varit det sen åtta tiden. Bara slappat och nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon ska jag jobba ett par timmar sen skulle Julia & jag ha tränat. Men jag vet inte hur det blir för Hanna sms:ade och frågade om jag kunde stanna lite längre än till 18.00 på jobbet imorgon så vi hinner eventuellt inte. Hade annars tänkt gå på coren. Men träningsvärken efter Easylinen igår är inte nådig asså!! Antar den är ännu värre imorgon..så kanske lika bra med lite vila så vi kan köra på torsdag igen.

Ha de braaaa ♥

Min mysiga frulle imorse framför Disney channel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0