20 januari 2013

Godmorgon kamrater!

Sitter och har letat efter ny ösig musik att kunna lyssna på de kommande två semesterveckorna. Hatar när man är trött på allt i spellistan. Trots att jag nu har 701 låtar i min lista har jag ändå ingenting att lyssna på ibland..haha! Ke$has album "Warrior" är så sjukt bra!! Lyssna på de om ni vill bli lite taggad på livet.

Ska alldeles strax finna ork att packa lite seriöst. Tänka efter 4000gånger för jag vill inte behöva stå där på Arlanda imorgon och komma på att jag glömt något viktigt. Usch! Men har en packlista som är väldigt eftertänksamt skriven. Ska ladda ner lite filmer till flygresan också och senare ska jag ner till Åtvid och snacka lite med Marcus familj och säga hejdå plus att jag tänkte hinna med en promenad med Julia. That's my day!

Imorgon åker vi vid 9-halv 10 någon gång. Fegge är super snäll och ska skjutsa upp oss! Planet lyfter vid 15.00 sen flyger vi i 11 timmar så vi landar i Phuket någon gång imorgon natt när ni ligger och sover så sött. Men jag kommer som sagt att ha med mig dator och trådlöst internet finns på hotellet så jag kommer väl kanske kika in här då och då. Med lite svettiga, varma bilder. Så fryser ni någon dag kan ni ju kika in här!

Ha de super så hörs vi ifrån varmare breddgrader :) KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0