24 januari 2013 - I Thailand

 
En liten bild från stranden idag. Har inte tagit så mycket bilder än men jag lovar att det kommer bli. Idag har vi legat på Kata beach. Det har varit disigt och tunna moln ända fram till 3 tiden. Då kom solen fram och det var så stört varmt. Hade lyckats bränna magen av att ligga där i solstolen utan skydd och skugga...man tänker inte på att solen tar så jäkla mycket trots att den inte är framme. Har även blåst vilket också gör det livsfarligt...

Vi gick iallafall hem strax efter att solen kom fram för vi kände oss helt slut av värmen. Hoppade i poolen som svalkade sjukt skönt och sedan gick vi och tog en aloe vera massage. Var så skönt att jag somnade till flera gånger!

Vi hade tänkt försöka hinna med att se solnedgången och även ta lite bilder i den så vi ska nog göra oss iordning nu och sticka ner till stranden igen. Ska bara försöka slita mig från min bok. Läser 50 shades of grey som alla pratat så mycket om, otroligt svårt att slita sig ifrån den kan jag säga. 

Jaja, hoppas ni har de bra hemma i kylan ;) Mig går de ingen nöd på iallafall. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0