26 januari 2013 - I Thailand

 
Idag har vi haft strålande sol hela dagen igen. Så jäkla varmt och skönt!! Efter frullen stack vi till Karon där vi har legat hela dagen i solen och under parasollet. Druckit watermelonshake, svalkat oss i havet och promenerat i den stekheta sanden. Rätt okej om jag ska vara ärlig!

Vid tre tog vi en tuktuk hem till hotellet. Svalkade oss i poolen, jag solade en stund till och sedan tog vi en nice massage. Ikväll har vi varit på en stor marknad som är i Phuket town på helgerna. Där fanns verkligen ALLT och det var otroligt billigt. Vi gick omrking några timmar, åt gatuköksmat, drack juice och shoppade lite av varje. Efter cirka två timmar var vi genomsvetta av att ha gått omkring under tälten och det blev så mycket av allt och alla så vi tog en taxi hem. Ligger på hotellet nu. Har druckit vin och ätit popcorn på ballkongen. Jag tänkte läsa ut min jobbigt bra bok och Macke skulle skype:a med Linus. Fint! Klockan är snart halv elva här :)

Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på under dagen. Om det är bra väder tänkte vi iallafall försöka hinna fota lite av solnedgången framåt kvällen. Vi missade den tidigare i veckan typiskt nog! Annars får vi se vart vi tar vägen under dagen, hoppas på ännu en dag med en massa soool.

Nu är de läsninggstime innan jag ska sova. Hade tills vi hörs igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0