4 januari 2013

Herregud vad flitig jag varit sedan jag kom hem från mamma! Har storstädat min lillebrors rum. Såg ut som ett jävla skithål och han är i fjällen nu (aviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis) så jag tänkte jag kunde glädja honom lite när han kommer hem på söndag. Nu är det kliniskt rent! Nu har jag precis tagit hand om disken och diskmaskinen. Och alldeles strax ska jag hänga lite tvätt och sätta igång maskin nummer två och sen tänkte jag tillaga en lasagne. Sjukt hungrig redan nu så den kommer nog sitta fint lite senare. Kom iallafall in ett riktigt städ-mode idag, knappt så jag kunde sluta ;)

Imorgon ska jag till Kisa och åka skidor med Ida. Åh ska bli så himla kul! Hon frågade mig igår om jag ville följa med vilket jag såklart inte tackar nej till. Får inbilla mig att jag är i fjällen över dagen. Mys! Annars har jag inga mera planer för helgen. På måndag drar jag igång med min träning igen, regelbundet som under hösten. Ska bli skönt! Julia ska även joina mig och sällskap skadar ju aldrig.

Ha en bra kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0