Bieber

Asså fuck it! 40 miljoner saker ska hända i Bieber världen när jag sitter på andra sidan jordklotet med tidszonen mera off än vanligt och segaste internetet på jordklotet. Först släpps Believe acoustic och bara dödar mig 70 gånger för det är så jävla piss bra. Inga jävla ord. Langa bara ett fucking grammy award till Justin nu era miffon. Han är fan mera värd det är någon annan. SÅ JÄVLA SJUKT STÖRT BRA.

Sen för några jävla hor timmar sen får man veta att han ska göra en tredje jävla hor konsert i Sverige den 24 april. JAG ORKAR FAN INTE MED MITT LIV. Biljetterna släpps på fredag, inklusive ett fåtal M&G biljetter...OM JAG SKA FÖRSÖKA FÅ TAG I EN BILJETT? Skoja inte med mig. Ska kämpa mig svettig OCH blodig. Ska fan i helvete ha en biljett jävel till den konsertjäveln också!! M&G biljett vore fint. Alla frivilliga som har lust att försöka få tag i M&G biljett åt mig kan ju sitta framför datorn klockan 10 på fredag och ringa mig på 0762676722 om ni kommer fram och M&G biljett eller Golden circle finns tillgängligt. JAG KOMMER ÄLSKA ER FÖREVIGT OCH GÖRA VAD NI ÄN BER MIG OM.
 
Färdig dampat. Nu ska jag dampa vidare i Patong!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0