Music of 2012

Vet inte hur min värld skulle se ut om musiken ej fanns. Den är som en hjälpande hand när livet är tungt. Sätter sprätt på alla känslor som finns. Både när man är glad och när man är ledsen. Det är även sjukt hur man kan minnas hur man mådde vid ett visst tillfälle (även om de är flera år sedan) av att lyssna på en låt som man lyssnade på då. Känslorna kommer tillbaka. Så himla häftigt!

Vad jag egentligen ville med detta inlägg vad att lägga upp mina bästa låtar från den gågna året. 2012 absolut bästa låt heter Fall och den har 2012s...eller nej vänta...år tiondets bästa soloartist gjort. Den är så jävla fin att jag vet inte ens vad jag ska skriva. Den får hela mitt känsloliv att gå igång på max. Och att jag ska se den live i april får mig att dö. Hur fan ska jag överleva? Hur faaaaaaaaan ska jag överleva? Det är frågan...



Måste bara ha med denna. Även om radion spelat sönder den har det iallafall lätt VARIT en av årets bästa låtar. Och SHM är fantastiska på alla sätt. Väääldigt tråkigt att dom ska sluta lira ihop nu (om dom nu ska det) Denna har man dansat och taggat sönder till x antal gånger under 2012. Wooopa
 
Åhh fina fina One direction. Denna låten är så himla fin. Skriven av Ed Sheeran och lyssnad på av mig antagligen minst 1 miljon gånger sen den släpptes. Så jävla ap fin!! Lätt en av de bästa detta år om ni frågar moooiiiii.
 
 Haha självklart måste Nause vara med också. Även denna låt lite uttjatad just nu, men även den måste heelt klart vara med som en av årets bästa låtar. Taggad sönder och dansat en aning till denna med. Och att Nause kommer till Bråvalla i sommar gör mig bara sååå hima glaaaaaaaaaad. WOOOOPA
 
Dom fyra får vara NÅGRA av mina favoriter iår. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0