13 juli 2013

Haha fick mig ett gott skratt när jag gick in på bloggen idag och hade 3 nya kommentarer från någon Anonym på några gamla outfitbilder om att jag använde fel strumpor? Man skulle tydligen ha svarta istället för vita, hahaha! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt men jag gillar mina vita korta strumpor, antar att smaken är som baken ;)

Hej på er förresten!
Har inte varit så aktiv här i veckan fick jag se. Men har knappt varit hemma sen i Måndags. Åkte till Kaggebo i tisdagskväll efter jobbet. Hade två sköna dagar där nere med mamma. Tyvärr inte så mycket sol, men hade det skönt ändå. Bara koppla av och ta det lugnt. Var en sväng i Västervik och VIS med mamma i torsdagskväll också. Vi tittade på folk och åt en otrolig god fiskgryta på en restaurang vid hamnen, jätte mysigt! Igår morse åkte jag direkt från Kaggebo till jobbet och sedan stressa jag runt överallt när jag slutat för att till sist hamna på 20 års kalas hos Julia. Vart en jätte lyckad kväll!

Imorse vaknade jag upp lagom seg, men jag släpade mig ut i solen och låg och jobbade på brännan ett par timmar. Sen kom mamma hem i eftermiddag så vi åt lite lunch ihop innan jag stack hem till Värna. Så ikväll ska jag bara ta det lugnt här hemma. Ska tvätta och fixa lite och packa om väskan. Jobbar imorgon också sen har jag 2 veckor semester...typ.  Hela nästa vecka är jag helt ledig, skulle haft v.30 med men det blir lite konstigt för jag ska jobba 2 dagar trots att jag egentligen har semester då. Lite rörigt, men va tusan! Pappa ska åka på Dansbands veckan i Malung imorgon med ett gäng vänner, även mamma. Så jag sticker ner till Kaggebo imorgon igen när jag slutat. Hoppas på lite sol så att man kan jobba på brännan. Sen på onsdag sticker Julia och jag till Öland. Vi ska till Borgholm, tälta och sen se Håkan i Slottsruinen på torsdag. Ser jag fram emot :) Hoppas vi får bra väder!

Så som ni hör blir det nog lite halv dött här kommande veckan också. Men det får ni väl överleva! Ha det så bra så hörs vi när vi hörs :)

Igår!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0