3 juli 2013

Usch, är verkligen däckad av min förkylning. Ligger och överväger om man ska kämpa sig igenom jobbet imorgon eller ligga kvar hemma och försöka bli av med skiten. Pengarna behövs så det lutar åt att släpa sig dit trots allt. Vem vet, jag kanske vaknar upp som en ny människa imorgon?

Har enbart tagit det lugnt hela dagen. Tittat på film, slöat i sängen och varit ute en sväng och plockat lite smultron. Sommar känslorna på topp! Just nu ligger jag återigen i sängen och känner mig tok svettig...har även ätit god lax som pappa fixat på grillen. Ska snart leta upp lite nice filmer och sen poppa lite popcorn och göra lite gurka, morötter & dipp. Åt så mycket tacos igår så jag orkade inte det, haha!

Hoppas ni har haft en bra dag, vi hörs ♥

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0