15 juni 2013

Hejsan på er ♥

Har haft fullt upp senaste dagarna, men väldigt kul. I torsdags var jag så stolt över min lillebror när han tog studenten. Så himla duktig som klarat det!! Vi hade mottagning här hemma efter med god mat, fika och släkten. På kvällen när Fredrik åkt på sina festligheter i stan stack jag ner till Åtvid och firade alla studenter där nere. Blev en lyckad kväll. När Natt & bar stängde åkte jag och Marcus hem till mamma och sov!

Igår vaknade jag upp ganska seg, låg och tittade på tv största delen av dagen fram tills när jag börjde jobba vid 16. Var så jäkla trött hela kvällen så jag trodde jag skulle somna ståendes. Men som tur var satt inte gästerna kvar speciellt länge så jag kunde sluta redan vid tio.

Idag vaknade jag upp med skit huvudvärk. Ligger i soffan och ser på Kalle Blomkvist just nu och försöker bli av med skiten. Ska jobba vid 16.00 och då vill man ju vara pigg och glad..

Nästa vecka jobbar jag måndag, tisdag...sen kan man säga att jag går på semster. Onsdag åker Viktoria och jag till Stockholm över dagen och tittar på 30 seconds to mars på Grönan och sen på torsdagen åker Julia, Viktoria och jag ner till Kaggebo och förbreder inför Midsommarafton. Resten av gänget kommer ner på fredag! Ska bli så jävla kul, lääängtaarrrrr!

Hoppas ni haft en toppen vecka ♥
Stilig eller vad?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0