17 juni 2013

Yo fellas!

Hoppas allt är gött med er. Jag mår toppen! Känns hel galet att jag bara har 1 dag kvar på jobbet innan jag faktiskt går på min första, riktiga semester. Sån semester man faktiskt tjänat in och får betalt för. Vuxet eller vad? Jag har valt att ha mina 3 veckor lite utspridda. Så jag ska ha min första nu v.26, men i och med att jag ska till Stockholm på Onsdag och eftersom vi har stängt på jobbet över Midsommar så går jag på den imorgon kan man säga! De andra två veckorna har jag valt att ha v.29-30..i mitten/slutet av juli. Då ska jag bland annat ut på "roadtrip" med Julia och sen v.30 ska jag försöka njuta av livet i Kaggebo så mycket som möjligt. Förutom Stockholms trippen och se Rihanna på Måndagen den veckan, de kommer bli fantastiskt!

Men om jag ska återgå till nuet så väntar en fartfylld vecka, men det ska bli väldigt roligt. Idag har jag jobbat och tränat mina 6åringar. Imorgon jobbar jag kvällen och innan det hade jag tänkt försöka packa så mycket som möjligt inför Midsommar. För imorgon efter jobbet åker jag direkt till Viktoria och sover där och sedan på Onsdag morgon går bussen till Stockholm. Vi ska ut till Gröna lund och titta på 30 seconds to mars. Tror inte de kommer bli så mycket åka av, vi är mest där för att titta på dom. Sen tar vi bussen hem igen på kvällen och är tillbaka i Linköping nattetid. Då är det bara sova lite och sedan gå upp tidigt torsdag morgonen för att handla och sedan sticka ner till Kaggebo med Julia & Viktoria. Det ska bli suuuuperväder enligt prognoserna imorse så bäst att passa på!! Vi tänkte sola på dagen och sedan förbereda inför Midsommar på kvällen. Göra kransar och allt sånt! På Fredagen kommer grabbarna ner. Ska bli så jäkla roligt!! En riktig reunion, heeeel grymt!

Så ni får ha det så bra. Misstänker att jag inte kommer vara så aktiv här kommande dagarna. Trevlig Midsommar också! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0