24 juni 2013

Hejjjj!

Gud vilken hel grym vecka jag har haft. Stockholm och 30stm var heeelt sjukt bra! Jared rent utsagt äger sönder på alla plan. Åhh helt fantastisk dag och strålande sol gjorde allt bara ännu mera awesome!

Han bara hem och sova några få timmar på natten sedan var det bara att släpa sig upp och så stack Viktoria och jag och handlade inför Midsommar som resten av Åtvid valt att göra just då, var en vända på systemet och sen kunde vi äntligen sticka ner till Kaggebo! Hade en helt underbar Midsommar med världens bästa vänner, ni är oslagbara!! Vi grillade, spela kubb, spela spel, ölspel, snackade och på kvällen stack vi ner till havet enligt rutin. Sedan hem och efterfesta lite till innan vi slocknade vid fyra någon gång. TACK ALLIHOPA!

Jag har varit kvar i Kaggebo över hela helgen med mamma. Bara slappat och njutit. Hade gärna stannat kvar längre men var tvungen att åka hem och träna mina 6åringar med Lojjs. Bråvalla äger även rum i veckan så jag kände att det var dags att åka hem och packa om, tvätta och kolla över tält och allt. Men orkar inte riktigt ta tag i det idag. Får bli imorgon. Har dock börjat på nästa packlista ;) Ett himla farande på mig!

Imorgon ska jag som sagt packa och fixa inför Bråvalla. Ska inhandla festivalspriten och bara ta det lugnt hemma. För på onsdag drarrrr vi. Ska tydligen bli skitväder på onsdag, men får hoppas resten av festivaldagarna bjuder på solsken!! SKA BLI SÅ JÄVLA FETTT JAG DÖÖÖÖR.
 
 
TACK BÄSTAAAVÄNNEEERRRR
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0