9 juni 2013

Min långhelg har varit så himla underbar!! Efter solande och mys vid Bysjön med Nermina i torsdags åkte jag rakaspåret ner till Kaggebo. Har enbart tagit det lugnt, varit ute och gått, solat, ätit gott och badat (!). Åkte hem igår och direekt till jobbet. Andra bröllopet för min del iår. Kom därifrån runt halv tre inatt och då åkte jag hem till Marcus och sov. Idag efter frukost stack vi, plus Vikotria & Robin till Smultronstället och åt glass, mumsigt!

Denna veckan som kommer jobbar jag alla dagar utom torsdag då brorsan tar studenten och söndag. Ska även ha min första fotbollsträning med mina 6åringar imorgon. Förhoppningsvis kommer den passera i en jäkla fart för jag längtar så jäkla mycket till v.25 & 26. Känns konstigt att min första semestervecka börjar snart. Händer så himla mycket kul från och med v.25, längtar såååå mycket!

Senaste dagarna i bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0