1 mars 2013

Nu är det fan i mig vår. Vi har lämnat vintern bakom oss och går mot ljusare tider och det känns helt jävla UNDERBART! Antar det kommer bli ett par bakslag som vanligt..men det kan man ju leva med när man vet att värmen är på väg!

Jag åkte till stan idag när jag vaknat. Har handlat lite små saker som saknades och sen sprang jag även på bästa Danni. Så vi gick en vända ihop! Efterlängtat och se hennes fina face igen. ♥ Sen jag kom hem har jag satt i alla hårslingor jag tappat senaste tiden...äntligen klar. Så nu sitter jag här och taggar med partymusik. Ikväll har Thersesa 20års fest och har abbonerat hela Natt&bar. Ska bli så jävla kul!! Blir förkrök hos mamma med Julia & Isabelle. Awesome!

Nu ska jag börja göra mig iordning. Men ha en trevlig helg ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0