12 mars 2013

Go middag!

Låg och tittade på The impossible och tjöt som en gris ända till halv två inatt. Asså seriöst, sjuuukt bra film. Men så jävla hemsk. Man kan inte riktigt fatta att det verkligen har hänt på riktigt. Vilken jävla mardröm. Brukar tänka på tsunamin när jag är i Thailand...är så jävla larvig men jag har alltid koll på vattnet så det inte beter sig lustigt. Har även drömt tsunami mardrömmar innan vi åkt iväg till Thailand. Senast att Marcus sköljdes med i vågen och jag höll mig fast i ett träd och var helt förtvivlad. "Tack gode Gud att det bara var en dröm" tänkte jag när jag vakna. Men flera tusentals människor har ju faktiskt varit med om det. Fyfan!! Livet är inte rättvist...

Men om vi ska byta samtalsämne. Idag ska jag träffa Nemi vid två, fika och gå igenom en del praktiska grejer inför konserten. Med tanke på att vi ska köa så jäkla länge måste vi väl planera lite...hahah. När vi har fikat klart ska jag dra ner och gymma sedan åka hem till mamma. Imorgon jobbar jag 10-18! Såå vi hööörs hörreni. Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0