17 mars 2013


Holla amigooos!

Haft en bra helg eller? Min har varit kanon. Kom hem från Värmland för någon timme sen. Har haft det så jätte bra hos Sofia. I Fredags blev det fest med ett skönt gäng...satt hemma hos Fia & Jocke och lirade ölspelet och blev fulla. Orkade inte dra ut så vi hamnade först på någon random hemmafest men det var bara orginal där så Fia & jag stack efter max 5 min. Larvade runt och vid två på natten fick vi för oss att dra till Grums(?) jag, Fia, Jocke & "Nörsken". Dunka dunka i bilen och och öste på som fan, handlade lite fyllekäk på någon 7/11 och sedan dunkade vi hem igen. Var hemma 4 och då somnade vi på några sekunder. Igår hade vi en riktigt bakislördag. Låg i soffan och sov varvat med att titta på tv hela dagen. Framåt kvällen kvicknade vi till men vi dissade att köra en festkväll till som de var tänkt från början utan vi gjorde hemmagjord pizza och hade en riktig filmkväll. Mysigt!

Jag stack hem vid halv två och det gick kanon att köra. Bra väg och inte så mycket trafik. Hahaha var med om sjukaste på donken i Kristinehamn. Stannade och skulle köpa med lite käk i bilen tänkte jag. Beställde, stod där och vänta på att få all mat och precis när jag fått min mat och ska gå ut till bilen kommer det fram en tjej ifrån kassan (inte hon som hjälpt mig eller så utan någon random) och säger ba: det är en kille här bakom (så pekar hon mot köket) som skulle vilja ha ditt nummer, har du lust att skriva ner det på en lapp? Jag stod som ett fucking frågetecken och tänkte ba; vad i helvete ville han sa du? hahaha. Stirrade på henne lite för länge tror jag, hörde hur hennes kollegor började garva och då svarade ja snabbt som fan ba; "nej tyvärr". Och sen halv sprang jag till bilen och hjärnan gick på repeat "vad hände precis? vad händes precis?" och sen så fort jag kom in i bilen började jag asgarva...HAHAHA! Orkar inte med folk. Men han gav mig ju ett gott skratt iallafall vem du än var...hahaha

Nej nu blir det räkmacka och myskväll. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0