20 mars 2013

Well hello people

Blev en lång dag för mig idag och det börjar kännas. Skulle bara jobbat frulle-lunch egentligen men pga lite personalbrist så fick jag åka tillbaka till jobbet efter ett litet träningsbreak med Julia på eftermiddagen. Sen hjälpte jag till lite mellan 17-19.30. Handlade lite på hemvägen och nu har jag äntligen landat i min säng. Längtat efter den sen imorse!

Förövrigt är jag så sinnessjukt lack på vädret att jag i nuläget övervägger att gräva en grop och begrava mig själv tills ljusare tider. För så som det är nu är fan inte okej. Skärp er nu vädergudar innan ni får med fucking mig och göra, juste!

Nu ska jag tända ljus och se på någon go film. Awesum. Puss


Var lack redan igår och då var det ju rena rama våren................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0