11 maj 2013

Sitter och lyssnar på Armin van buuren i sommarkläder och är så himla glad. Är så sjukt taggad på sommaren!! Den är snart här också. Det känns ju hel galet.

Ikväll ska jag som sagt jobba mitt första bröllop för iår. Ska bli kul, hoppas det är lite ös på gästerna så de blir tryck i baren. Träligt att stå där annars...speciellt när dom har utökat alkohol tillstånd till 02 som det är ikväll. Innan jag sticker ner till jobbet tänkte jag städa bilen lite, den ser förjävlig ut. Kanske hinner med att sola lite också! Vi får se :)

När jag slutat inatt drar jag nog hem till mamma och sover för imorgon ska jag hänga med Nermina och träna med Julia på kvällen. Fullt ööös. Hörs imorgonkväll ♥
 
 
Fatta hur mycket jag längtar till dettaaa dåå!! Kommer bli hel gaalet asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0