21 maj 2013

 
Fy så trött jag är! Har jobbat 06.30-16.00 och ligger just nu ny duschad och utslagen i min säng med knät i högläge. Glömde sätta på linda/knäskydd imorse så nu är det lagom svullet efter 9½ timmars jobb. Ska inte göra ett skit på hela kvällen mera än att laga middag om en stund. Marcus kommer en vända också! Jag ska bara vila knät och misstänker att jag kommer somna rätt tidigt..

Resten av veckan känns rätt fullspäckad. Jobbar kväll imorgon med start från 17, sen har vi över 400 ätandes gäster på torsdag innan matchen (ka0z) så då ska man nog få känna att man lever, ledig fredag och på lördag ska jag jobba förmiddag och på kvällen blir det 21års fest hos Oliver i stan plus utgång! Ser jag fram emot :)

Men ska sätta på någon serie eller film och se om man kan ta en powernap innan det är dags att laga middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0