27 maj 2013

Vaknade upp med skithumör och spränghuvudvärk, alltid lika jobbigt! Sov länge, åt frukost, sov lite till i soffan och försökte bli av med skiten. La mig i sängen igen och vilade och där någonstans vände det. Huvudet blev bättre och efter att Nermina och jag lite spontant bokade Rihanna biljetterna kände jag mig genast mycket gladare!

Kom in i värsta flowet efter det och städade garderoben samt hängde bort alla vinter/höst kläder och fram med sommarkläderna istället samtidigt som jag hade Rihanna på högsta ;) Storstädade även rummet och bytte lakan i sängen. Han även med 1 timmes gympass plus handling efter det!

Ikväll har jag lagat god fiskrätt och nu senaste timmen har huvudvärken smugit sig på igen :( Så ska ta en tablett och försöka slappna av lite. Har precis sätt på den nyaste Motorsågsmassaken...V-I-D-R-I-G-T. Nu får det bli någon romantisk komedi tror jag...hahah!

Hoppas ni haft en bra dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0