7 maj 2013

 
Idag är det två veckor sen jag såg Justin första gången. Hur snabbt går inte tiden? Hel galet. Saknar allt som hade med det att göra så mycket. Förväntan, alla underbara människor, köandet, att sjunga "when I say justin u say bieber, justin...BIEBER....justin...BIEBER, when I say one u say time, one.....TIME.....one....TIME!!" ÅHHH, takeee me backkkkk ♥

Annars idag har jag färgat mitt hår som bleknat endel eftersom jag var blond under. Har även blekt topparna lite, men var för feg att det skulle bli för ljust så jag tog ur färgen för tidigt så det syns inte så mycket...men får slänga i lite mera blekmedel en annan dag så de blir lite mera skillnad. Förövrigt idag har jag fikat med Viktoria, försökt planera midsommar lite och sedan har jag varit och jobbat kvällen. Slutade redan halv tio, så de var en lugn kväll.

Nu ska jag se ett avsnitt Hem till Midgård och sedan sova. Imorgon ska jag jobba dag och sedan gymma med Julia och efter det sticker vi ner till Kaggebo och stannar till fredag. Ska bli så skööönt! Tyvärr ska det tydligen bli regn...men det spelar ingen roll. Ska bli underbart att åka iväg lite bara. Hörs på fredag! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0