21 november 2013

Godeftermiddag
 
Jag ligger i sängen och fryser. Men inte så lustigt för det är ju verkligen skitväder idag.
Har snöat lite här på dagen, lite snöblandat regn så ingenting som lagt sig på backen, men i alla fall..
 
Idag mår jag hur som helst bättre. Har varit uppe och grejat hemma och varit nere i Åtvid och fixat lite småsaker. Nu har jag precis slått in alla mina julklappar som jag köpte i Ullared samtidigt som jag lyssnat på julmusik. Så stämningen har varit på topp här. Längtar ju inte liiiiite till 1:a advent, åh så mysigt!
 
Jag ska kolla klart på en film som jag började se igår nu. Krypa ner under täcket tror jag. Och sen ska jag fixa lite middag. Blir nog tvhäng hela kvällen. Imorgon ska jag äntligen jobba och sen är det bara att börja tagga inför lördag! Awesum.
 
Hoppas ni haft en bra torsdag.
puss
 
Denna karl är så jävla inspirerande. Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0