22 november 2013

Sååå lyxigt att vara ledig fredagkväll plus en hel helg. Jag n-j-u-t-e-r.
Skulle egentligen jobbat kväll idag men vi har slutat med After work på fredagar och Lill-lördag på onsdagar för det kommer ju ta mig fan inga gäster. Tråkiga Åtvid och sååååå typiskt Åtvid. Folk gnäller att man ej har öppet på kvällstid, man bjuder till och har öppet 2 kvällar i veckan, är det någon som kommer? Nej. Visst, under sommar halvåret var det väl okej med folk. Men nu senaste månaderna har det varit så jävla dåligt. Riktigt tråkigt. Men vi får väl se om vi drar igång igen till våren och sommaren. Fast justja, då är ju jag på andra sidan jorden..waahhhh.
 
Ikväll efter jobbet (jobbade 10-17) åkte jag hem och lagade hemmagjord pizza. Så jävla gott. Sen har jag bara legat framför Idol och slöat med pappa. Är så jävla trött på Kevin!!! Seriöst ett sånt patetiskt rövslickeri det är på den killen. Han är ju inte ens bra?!?!?! Ja okej, han är väl charmig och snygg. Men sjunga? NJA. Låter för det mesta surt och tråkigt. De andra deltagarna har så mycket mera potential. Blir riktigt förbannad om han inte åker ut idag. Plus att han fått så jävla mycket medial uppmärksamhet bara för han lirar i superettan i GIF Sundsvall. Har varit ett jävla larvande med honom om han ska hinna mellan matcher och fredagsfinaler, eller om det ska krocka hit eller dit. Låt pojkfan göra ett val. Man kan ju fan inte få allt här i livet. Riktigt jävla rövslickeri där och jag är så trött på't. Nu får det fan va' nog.
 
Ajja, nu ska jag se några avsnitt utav oth och sen sova. Imorgon blir det middag med tjejerna och sen utgång och det ska bli så jävla kuuul. Är extremt taggaaad.
 
Ni får ha en trevlig helg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0