25 november 2013

Hej på er peeps
 
Sitter i sängen och lyssnar på Eminem. Har precis gjort en beställning på Gymgrossisten. Dags att ta upp träningen igen och kosten ska få sig en ORDENTLIG omställning denna gången. Har varit hemskt dålig nu de senaste två veckorna. Men känner mig riktigt motiverad nu. Så längtar till gymmet, ska dit vid 2..äntligen! Träffa Jullan med som jag också längtar efter för den delen!
 
Annars går denna vecka i ett i princip. Jobba, hälsa på hos moster, träna, kanske till Norrköping på fredag, första julbordet på jobbet på lördag (!!) och sen iväg på kryssning söndag-måndag. Julbord, gratis dricka osv. Då blir det att hålla igen om jag inte ska äta igen allt jag håller mig borta ifrån i veckan ;) Men på drickafronten blir det nog inte så lugnt. Men sista fest-tillfället nu innan nyår, så det blir kul!
 
Nu ska jag gå och hjälpa farmor och farfar med att bära in ved.
Sedan är det nog dags att packa väskan för dessa dagar och så sticka ner till gymmet.
Ha det fint, puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0