28 november 2013

Jag har blivit genomförkyld, igen.
Så jävla tröttsamt. Låg sjuk förra veckan tisdag, onsdag och torsdag. Då hade jag ont i luftrören/halsen och hade feber. Sen blev det bättre och sen hos min moster i tisdags kände jag hur jag började få en sån jobbig rethosta. Så vaknade jag upp med jätteont i svaljet igår sen imorse var man heelt genomförkyld. Hosta, snuva som fan och allmänt seg. Blir så trött! Vet inte om jag kan kört på lite för hårt med träningen i veckan så har man haft någon skit kvar i kroppen så har jag gjort allt värre igen. Känns som en realistisk teori. Hade tänkt köra 45 min spinning ikväll men jag vågar inte det. Får ta vilodag och så gymma lite imorgonkväll istället om jag hinner innan dom stänger. Då kan man i alla fall bestämma själv hur hårt man vill köra. Får hoppas denna skit försvinner snabbt!!
 
Har i alla fall snörvlat mig igenom 6h på jobbet idag. Lugn lunch och sen har vi byggt upp julbordet inför helgen. Känns helt sjukt att de börjat på lördag!! Har pyntat och gjort fint på förmiddagen så nu är det riktig julstämning på Villan. Så mysigt med advent!! Hoppas vi får lite snö snart med.
 
Förövrigt fick jag lönespecen idag och jag fick min bästa lön någonsin denna månad. LIte halv crazy, men jag har ju jobbat en massa. Jag som trodde november skulle bli min sämsta månad och var så nervös över hur lite jag skulle få jobba så ba smashar de till och jag får bästa lönen någonsin. Man baa taackkkaaaar.
 
Ikväll blir det film/serie/tv häng.
Och lite senare ska jag laga min goda och nyttiga(!) fisksoppa.
Puss
 
2 månader idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0