29 november 2013

Hääärligt med fredag va? Wiiii
 
Jag är fortfarande genomförlyld, men tänker inte gnälla över det för jag är rätt glad ändå.
Har jobbat lunchen och sedan fixat sista förbredelserna inför morgondagens första julbord. Ska bli såå mysigt!
Har grejat med musik till julborden idag så vi har spelat en hel del julmusik hela dagen så min julstämning har varit på topp kan man säga. Åhh ser verkligen fram emot dessa advents tider, underbart! Imorgon innan jag åker till jobbet ska jag sätta upp alla stjärnor, adventskjusstakar, julgardiner och juldukar också. Fixa lite stämning här hemma med!
 
Ikväll är jag ledig och det känns så skönt. Jag ska slänga mig i soffan ensam hemma, titta på Idol, käka gårdagens fisksopperester och bara slappa. Så skönt! Men nu tänkte jag börja med att hoppa in i en varm dusch, slänga på mig myskläderna och så landa under filten i soffan. Så ni får ha en trevlig helg ♥
 
Btw, komiskt att jag igår skrev ett inlägg om Believe Movie så idag släppte SF releasen på den.
19 december har den världspremiär i Sverige. Känns hel galet, trodde aldrig innan 25:e.
Kul vi inte är Narnia för en gångs skull när det kommer till saker och ting. Vi brukar ju vara 2 år efter när något släpps, haha! Åhhh, längtar såååååå jävlaaaaaa myckeeee. Bästa julklappen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0